Sådan vælger du mobilselskab
Få gode råd til at vælge det bedste mobilselskab for dig. Det kan være lidt af en jungle at skulle finde det rigtige mobilselskab. Hvordan er dækningen? Er der binding og gebyrer? Er kundeservicen god? Hos dukaTALE forsøger vi at gøre det enkelt at vælge.
Mobilabonnementer med skarpe priser
Kend dine egne behov, når du vælger mobilselskab
Når du vælger mobilselskab, er det vigtigt, at du gør dig tanker om, hvilke behov der er vigtige for dig at få opfyldt. Inden du skifter mobilselskab anbefaler vi derfor, at du tjekker dit forbrug hos dit nuværende selskab. Skab dig et overblik over, hvor meget du taler i telefon, hvor mange SMS'er du sender, og hvor meget data du bruger. Derved skaber du de bedst mulige forudsætninger for at vælge det helt rigtige abonnement.
Find et mobilselskab med de rigtige fordele
Når du har skabt dig et overblik over, hvilke behov for mobiltelefoni du har, kan du starte søgningen efter det helt rigtige mobilselskab. Mange teleselskaber reklamerer ofte med meget store mængder data på deres mobilabonnementer, hvor det ikke nødvendigvis stemmer overens med kundens behov for data. Derfor er det vigtigt at have øje for, at de behov du har til et mobilabonnement, bliver opfyldt.
Det er ikke altid lige til at finde ud af, hvad de forskellige teleselskaber har inkluderet i deres mobilpakker. Her er der nogle gode råd til, hvad du kan holde øje med, når du vælger mobilselskab.
God kundeservice
Hos mange mobilselskaber kan man opleve lange telefonkøer, og fokus på mersalg i stedet for reel kundeservice. Når du vælger mobilselskab er det derfor anbefalet, at du kigger på, hvordan selskabernes kundeservice er vurderet af deres kunder. For at finde det bedste mobilselskab med god kundeservice kan du blandt andet læse anmeldelser på Trustpilot.dk
Pålidelig dækning
Betydningen af god dækning må du aldrig undervurdere, når du leder efter mobilselskab. Vi anbefaler derfor, at du undersøger hvilket mobilnetværk selskabet bruger, før du vælger mobilselskab.
I Danmark har vi tre forskellige mobilnetværk at vælge imellem: Telia/Telenors, TDC's og 3's mobilnetværk. Vi anbefaler at du undersøger de forskellige selskabers dækningskort inden du vælger mobilselskab. Så kan du danne dig et overblik over, om det pågældende mobilselskab dækker på din adresse. Du kan finde dækningskortet på mobilselskabets hjemmeside.
dukaTALE benytter dig af Telia/Telenors master, som totalt set i Danmark har over 4.000 aktive master.
Overskuelige vilkår
Når du skal vælge mobilselskab kan det være svært at finde ud af selskabernes vilkår for betaling, gebyrer og binding. Vi anbefaler derfor, at du finder et selskab, der har lette og overskuelige vilkår, så du ved hvad du går ind til.
Vi oplever, at mange mennesker bruger penge på betalingsgebyrer, når de betaler deres regninger. Derfor er det altid at foretrække selskaber, som ikke har betalingsgebyrer - ligegyldigt hvilken betalingsform du bruger.
dukaTALE - Danmarks bedste mobilselskab
Med dukaTALE kan du være sikker på, at alle dine mobilbehov bliver opfyldt. Vores passion er at sikre tilfredshed hos alle vores kunder. Dette opnår vi ved billige priser, overskuelighed og mange fordele.
Hurtig kundeservice
Ved dukaTALE får du Danmarks bedste kundeservice. Med et dukaTALE abonnement kan du altid være sikker på at få hurtigt svar på dine spørgsmål, når du ringer til os. Hos os er service i højsædet, og vores kundeservice danner stærke rammer for vores mission - nemlig tilfredse kunder.
Hos os skal du ikke være bange for at vente i lange telefonkøer. Vi besvarer nemlig dit opkald indenfor 2 minutter. Her vil du blive mødt af vores kompetente servicemedarbejdere, som hjælper dig hurtigt videre og svarer på dine spørgsmål.
Kontakt kundeservice på tlf. 77 34 18 18 alle hverdage 09-20 og lørdage 09-15.
Mobilselskab uden noget med småt
dukaTALE skriver tingene som de er. Hos os skal du ikke være bange for at få ubehagelige overraskelser. dukaTALE giver dig enkle og forståelige vilkår - uden noget med småt. Vi praktiserer vigtigheden bag overskuelige vilkår - uden ubehagelige overraskelser.
Hos os er der ingen betalingsgebyrer og ingen binding på dit mobilabonnement. Når du tjekker din regning fra dukaTALE, kan du være sikker på, at du betaler den pris som står på abonnementet og ikke en krone mere.
Et mobilselskab der giver overblik
Med dukaTALE giver vi dig også adgang til Mit Duka, hvor du kan følge med i dine regninger, forbrug og generelt holde styr på dine abonnementer.
Vi vil aldrig have, at vores kunder betaler for mere end de har brug for. Derfor giver vi dig mulighed for at følge med i dit mobilforbrug til mindste detalje. På den måde kan du se om dit abonnement egentlig passer til dit behov eller om det kan betale sig at ændre abonnementet. Ved at tilpasse dit abonnement, kan du spare mange penge årligt, som kan gå til noget meget sjovere end et telefonabonnement.
Samtidig kan du også altid følge med i dine regninger, så du har styr på bogholderiet. Og som altid skal du bare ringe til os, hvis du har spørgsmål eller ikke er enig i det du ser - så finder vi en løsning til dig.
Det siger andre kunder om dukaTALE
Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål?
Indtast dit telefonnummer herunder, og vi ringer dig op hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at ringe til os på tlf. 77 34 18 18.
Vi sidder klar alle hverdage kl. 09 - 20, samt lørdage kl. 09 - 15.
Ofte stillede spørgsmål
Har du brug for hjælp, eller sidder du med et spørgsmål? Vi har samlet og besvaret de oftest stillede spørgsmål, som du kan læse herunder.
Du er også velkommen til at ringe til os på tlf. 77 34 18 18.